Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2015

Μαρκέθ:''Έχω ήσυχη τη συνειδησή μου''


Ο Μαρκ Μαρκέθ σε δηλώσεις που έκανε θεωρεί πως δεν προχώρησε σε κάτι μεμπτό ώστε να στερήσει τον τίτλο του πρωταθλήματος του Moto GP από τον Βαλεντίνο Ρόσι.

Ο ισπανός κατηγορείτε πως στον προτελευταίο αγώνα της χρονιάς έγινε ''βδέλλα'' στον Ρόσι με αποτέλεσμα ο ιταλός να τον απωθήσει και να τιμωρηθεί ενώ στον τελευταίο στη Βαλένθια δεν έβαλε τα δυνατά του ώστε να περάσει τον Λορένθο.

Συγκεκριμένα ο Μαρκέθ είπε:''Οι τελευταίες εβδομάδες ήταν δύσκολες για μένα.Πιστεύω σε 1-2 μήνες,όταν ο Βαλεντίνο είναι σπίτι και πλέον ήρεμος από το στρες του πρωταθλήματος θα δει καλύτερα τα πράγματα.Εγώ έχω ήσυχη τη συνείδησή μου και αυτό είναι πολύ σημαντικό για να μπορείς να κοιμάσαι το βράδυ.''

       ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ : ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΑΡΠΙΔΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου